Rusza druga część mundialowej kampanii STS – “#12Zawodnik”

Emilia Pyrz

2 listopada, 2022

Emilia Pyrz

Pod hasłem „#12 Zawodnik” ruszyła druga część mundialowej kampanii STS, największego polskiego bukmachera i sponsora reprezentacji Polski w piłce nożnej. Potrwa do końca Mistrzostw Świata w Katarze.

W pierwszej części kampanii, trwającej od 14 do 30 września, STS zbierał materiały zdjęciowe i wideo, na których piłkarscy fani pokazywali, w jaki sposób dopingują reprezentację Polski. Z wyselekcjonowanych materiałów, w ramach drugiej części działań mundialowych powstał spot video, który inauguruje  drugą część kampanii STS. 

Polscy kibice z pewnością po raz kolejny staną na wysokości zadania i w czasie mistrzostw świata w Katarze będą 12-tym zawodnikiem naszej reprezentacji. STS, jako oficjalny sponsor tej reprezentacji, nagradza ich za zaangażowanie. Dlatego oddaliśmy im głos w naszym spocie. Pokazujemy, jak ważnym są ogniwem i jak ich wsparcie przekłada się na wyjątkową atmosferę wokół mistrzostw oraz samej reprezentacji – mówi Paweł Rabantek, Chief marketing officer STS.

Kampania STS potrwa do końca MŚ w Katarze. Wykorzystuje formaty display oraz 15-sekundowy spot wideo. Komunikacja obejmuje też aktywności w mediach społecznościowych i lokalach przyjmowania zakładów. „#12 zawodnik” jest rozszerzeniem działań komunikacyjnych realizowanych pod hasłem „Jesteś gotowy. Możesz wygrywać”.

Emilia Pyrz

2 listopada, 2022