STS oraz Polska Liga Siatkówki we wspólnej akcji charytatywnej

Emilia Pyrz

17 lutego, 2022

Emilia Pyrz

STS, razem z Polską Ligą Siatkówki, której jest sponsorem, rozpoczynają akcję #GotowiNaChallenge. W ramach projektu największa polska firma bukmacherska wyrusza w trasę, podczas której odwiedzi wszystkie 14 zespołów PlusLigi na wybranych meczach. Kibice będą mogli sprawdzić swoją wiedzę podczas quizu i wygrać siatkarskie nagrody. Ponadto każda osoba obecna na meczu z trasy oznacza 1 zł, który STS przekaże na cel charytatywny. Pierwszy przystanek akcji już 20 lutego w Gdańsku podczas meczu Trefla Gdańsk z Projektem Warszawa.

Wyzwaniem, czyli tytułowym challengem dla fanów będzie sprawdzenie swojej siatkarskiej wiedzy, z kolei dla STS oraz klubów – zachęcenie jak największej liczby osób do wspierania drużyn na żywo. A im większa frekwencja podczas wszystkich czternastu meczów, tym większa kwota zasili konta organizacji:

  • Fundacji Polska Siatkówka, która wspiera inicjatywy sprzyjające rozwojowi polskiej piłki siatkowej, m.in. prowadząc projekty zachęcające dzieci i młodzież do sportu,
  • Fundacji Herosi, która pomaga dzieciom z chorobami nowotworowymi, dobrze znanej większości polskich kibiców z wielu projektów z zawodnikami i trenerami,
  • sekcji siatkówki na siedząco Polskiego Związku Sportu Niepełnosprawnych „Start”, który działa na rzecz rozwoju sportu osób z niepełnosprawnościami w Polsce.

Zebrana kwota zostanie rozdzielona pomiędzy podmioty proporcjonalnie do liczby oddanych przez kibiców głosów na specjalnie przygotowanej stronie: https://bit.ly/GotowiNaChallenge

Nawiązując współpracę z Polską Ligą Siatkówki od początku wiedzieliśmy, że chcemy realizować projekty angażujące kibiców. W STS od zawsze w centrum uwagi stawiamy ludzi, którzy pasjonują się sportem. To oni bowiem tworzą wyjątkową atmosferę w trakcie rozgrywek, a ta panująca w polskich halach jest jedyna w swoim rodzaju. Dlatego postanowiliśmy przekuć to zaangażowanie w coś większego. Tak narodził się pomysł trasy, dzięki której wspólnie zrobimy wiele dobrego, aktywizując przy tym fanów wszystkich drużyn PLS

– mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.

Bardzo się cieszymy i jesteśmy dumni z faktu, że nasi partnerzy w doskonały sposób rozumieją społeczną rolę biznesu. Polska Liga Siatkówki bardzo chętnie angażuje się w akcje charytatywne i kampanie prospołeczne. Z tym większą radością przyjęliśmy pomysł naszego sprawdzonego partnera, firmy STS, który spowoduje nie tylko realną pomoc dla jej potrzebujących, ale również wpłynie na aktywizację najlepszych siatkarskich kibiców na świecie

mówi Artur Popko, prezes Polskiej Ligi Siatkówki S.A.

Podczas każdego meczu trasy w przerwie między setami STS przeprowadzi quiz wiedzy siatkarskiej dla kibiców, w którym będzie można wygrać m.in. koszulkę meczową oraz piłkę do siatkówki z podpisami zawodników. W zabawie może wziąć udział każdy pełnoletni kibic obecny w hali, który będzie gotowy podjąć wyzwanie.

Informacje o kolejnych przystankach trasy będą podawane w mediach społecznościowych klubów PlusLigi oraz STS.

Akcja #GotowiNaChallenge to kolejny projekt realizowany przez STS z kibicami i klubami. W ubiegłym roku STS przeprowadził licytacje koszulek Lecha Poznań i Pogoni Szczecin z logo fundacji Sport Twoją Szansą, w których piłkarze Kolejorza i Portowców zagrali w eliminacjach europejskich pucharów. Wcześniej z Jagiellonią Białystok największy polski bukmacher zorganizował głosowanie na projekt graficzny nowego autokaru oraz wyglądu sali treningowej klubu. Dobrze znane kibicom też są akcje #KoszulkaNaBasel, w której sympatycy Lecha Poznań mogli wybrać organizację, której logotyp pojawił się na trykotach meczowych podczas wyjazdowego spotkania w eliminacjach Ligi Mistrzów z FC Basel, a także wyjątkowa oprawa meczowa przygotowana przez STS na ostatni mecz Artura Boruca w reprezentacji Polski.

Emilia Pyrz

17 lutego, 2022